Idag

Idag är en typisk trött dag, ja är bara helt slut, o inte bara idag om jag tänker efter utan jag har varit helt slut i tre dagar nu, kan de bero på vädret kanske? aja.. hoppas på att de blir bättre snart. Skolan närmar sig slutet med storm steg, snart är jag i mål.

jag tror inte att jag kommer att fylla mitt totala mål med gymnasiet, som var att slå systers betyg som hon hade när hon gick ut. jag har haft en massa motgångar under desa år och jag måste börja på att känna slothet över MIN prestation, och vad JAG har lyckats med, och inte jämnföra mig med henne. Måste måste.. de är bara 15 dagar kvar nu.. och de flesta betygen är redan satta. men men ..ska ta o göra nå vettigt nu tror jag..

pöss o hej ^^

image1100
Värsta snygga bilen by the way.. tagen av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0