24/1-2008

Ja, idag så ålade jag mig upp tidigt, kände mig värsta duktig värre. Knata ur sängen, bäddade snyggade till och innan jag gick ut så vände jag på mig, tittade in i hålet och tänkte; Här bor jag. En underbar känsla när man får den och kan känna den på riktigt. Man är inte så bortskämd att känna den känslan, har flyttat mest sen ja va tolv. Sällan som man har stannat på ett ställe längre än ett par månader känns det som. Nu har det varit ?stabilt? i nästan två år, de är solklart rekord, på jätte lång tid. En dag ska jag ha mitt eget, där jag kan bo, leva och vara, precis som jag vill hur jag vill, hålla så rent jag vill eller skita ner bäst jag vill. Där jag inte ska ta hänsyn till alla andra utan att jag är i centrum i MITT hem. En dag är jag där.. jag längtar..

Men i alla fall..

Knata upp tog en mugg med snabbkaffe och en tallrik med snabb makaroner som blivit över.. sen så va de att ta sig till bussen. M..

Stod där inte för länge innan 804:an kom, och ja slutade vinka med min tända mobil när jag såg att de va den bussen, ja ska inte kunna kliva på den för att ja bor på fel sida av Örsundsbro, men då hände det! Den stannade en bit bort, ja trodde inte mina ögon! Kan man ha en sån tur? Eller är det olagligt? (jag tror att jag hade missat den andra bussen som ja skulle ha åkt med) buss chauffören ursäktade att han inte stannade tidigare och skämdes över att han inte sett min reflexväst. Ja ha ja.. ^^ knata in, satte mig till rätta, ganska skönt att åka buss när man har inspirationen till det, orken, och filofiska tankar.

Jag vände mig om en gång och såg två klass kompisar, var av en som ja har umgåtts med en del, brukar inte göra de med folk i klassen för att jag vill skilja på mina två liv, med henne så gick jag över gränsen och in i mitt privat liv. Nu pratar hon inte med mig, ja kan ta förstört våran relation med lite ogenomtänkta steg i Enköping, men var man och tala med mig ist. Jag tål det bättre, jag lovar. Äh.. krap the same. De löser sig.. annars så är de ju tråkigt..

Skola.. ja satt hela morgonen och förberedde för projekt arbetet! Jag är på hugget nu! Ta mig fasen! Jessica kom inte förens efter fika nån gång tror jag. Men vi jobbade på som attan. Mycket fick struktur idag. Skönt som fan.

Kaffe tiggdes på elevhemmet idag också. En dag utan kaffe i skolan är ingen dag i skolan.

Hämtade matteboken med.. de va bara 2 kap som ja inte hade gjort i matten trodde de va 5 eller så.. skönt som fan..

sen så bytte jag num valet till Svin och får skötsel med, ist för Zorf.

Himlen va så vacker.. mm..
image662

Efter 16 så åkte ja med Tobbe och Martin in till staden,
image667
skulle köpa ut en lambrett stav till Jessica. Inte lätt att gissa storlek till en annan, hoppas att de blidde bra.

Sen så träffa man på Hoppis! Weii Hoppi! Åkte till VÄNGE.. vänge.. åh.. de låter så illa i mina öron.. ah.. där bodde man rätt länge ^^.

Menm en .. puss o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0