21/1-2008

idag.. jo nej men ja har inte sovit mycket.. somna halv sex.. vaknade klockan nio jätte pigg, men ja somna om, tvingade mig själv att ligga kvar till elva. sen gick ja upp åt frulle. Skrev lite, ritade lite.. sen så gjorde ja klart de där skol arbetet med, barnboken. jag är kreativ idag. städat, ritat, skrivit mm..

men ja var seriöst rädd idag.. seriöst verkligen! min kamera va borta ..! min kamera!! gud va rädd ja va!!!

tankarna snurrar, vart, vart, vart?!

städat, vänt o vridit!

men nej.. sen när hanna kom hem så kollade ja lite o så hittade ja den.. hon är magisk hon hanna. .^^

image605
Så skönt o rita och skriva lite.. det var så länge sen.. mm .. miss it ..





image610image612image611
Viss kärlek är accepterad / okej.. våran är oförstörbar

Mariella saker jag älskar:
1. Adga (dator)
2. Kameran
3. Mobilen

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar när du ritar du är så himlans duktig

2008-01-25 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0