19/1-2008

Ja, pigg och glad man är när man knappt har sovit och ska upp smurf tidigt för att jobba lite extra på skolan! Men men det är bara att pallra sig upp det..

Fick skjuts, värsta najs de.. ^^

Taxi+Syster > >

Åsa och Marin - redo för tjänstgöring!

image569

Våra polare förberädde sig med för en tuff dag ^^

Okej.. Pressentation av oss som frivilligt kommer till skolan på en lördag för skojsskull på ett öppethus:

Fågelrummet:
Anna + Skåne (karln)
image575

Små gnagar rummet:
Carro + Annika
image576

Stor gnagar rummet:
Antonia + Elin
image577

Reptilrummet:
Jag + Marin
image578

image579
Söt eller äcklig? det är frågan.. jag har fått många olika svar.. hehe.. ja tycker att den är sööööt ^^

Dagen knatade på, det var mycket frågor och det var roligt ^^. Jag gör om det igen alla gånger om jag får chansen ^^ .

I väntan på bussen, vi slutade 13.00 bussen hade inga planer på att gå före 13.45.. så vad gör man .. ? jo:




typ.. eller vad skulle du ha gjort?

: )

Sen så drog ja till Nyby.. ovanligt.. men sant.. sov ett tag, sen så åkte jag med hem till en av Niklas äldre systrar, hel härligt en bondgård ^^ nu kan Åsa trivas, alla gånger ^^ jajemän.. och det fanns både hästar och kor.. kan det bli bättre?







Den här damen var rätt image596
intresant! Hon gick i en
box med 3 månader
äldre kalvar, men var
lika stor, trotts att hon var en dotter till en Jersey tjur! Jag skulle verkligen vilja vara med och följa hennes tillväxt! skulle vara grymt intressant!


















Någon var lite trött.... kanske..
image597

ingen utgång ikväll är för trött, har knappt sovit i natt, jobbat idag, ätit dåligt, varit på äventyr.. en annan dag..


puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0