1-1-08

Ja.. dagen efter konstaterade man den hårda vägen att vi hade festat mitt ute i ingenstanns.. vi gick o vi gick.. 4 km i snö blandat regn, på en krokig väg någonstanns i skogen. där gick vi. Men roligt hade systrarna lidenvik, kiss och bajs humorn vad den som regerade, den 1 januari. vi missade bussen med kanske 300meter, en timme senare gick den efter.
image183Systerimage184Jag

Kakor!!!

image185

Efter lång väntan, och många dåliga kiss och bajs skämt senare så kom bussen.. åh..

'image186
Syster yser va inte så pigg..

image187
O kanske inte ja heller .. ^^

ja o sen så åkte ja till Niklas o tänkte att han skulle ta hand om mig. ja .,.. men nej.. han va  inte på andra sidan dörren.. fick vänta i hans trapphus, trött, bakis, kall o blä i en timme..



efter en lång väntan så kom han o så fick ja komma in o så gav han mig våfflor!
image192


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0