Ladugårds vecka del 3 - kvällen då inget gick som planerat

Ja.. man är trött, hade kvälls passet i lagårn gick mellan 14-20 hade inte duschat eller nåt, jag skulle bara hem och sket i om ja skulle dofta lite på bussen. Orkade inte springa till de "riktiga" omklädnings rummet och så.. man står på stationen och räknar ner till bussen, 30 min, 25 min, 20 min, 10 min. då messar Sandra "Hej bejbi. Kommer du ut i kväll? kyss" Nej! nej.. orkar inte.. messar tillbaka att ja skulle hem. hon frågade vart jag va och jag svarade att jag va på stationen, "vi är där om 2 minuter" darn.. aja.. okej tänkte jag.. ja har kväll i morgon med så okej då.. dom hämtade upp mig och föste mig till stations grannen Hijdab eller va de heter, nåns kompis kompis skulle spela där..

image781
image782image783

Sen när vi konstaterade att de skulle kossta en massa papper som vi inte hade för att lyssna på kompisarnas kompisar så sket vi i de.. Jag o Sandra skulle dra hem till henne, messade niklas bara för att kolla vad han skulle göra o då skulle han till Etage.. men va fan.. ja har kvälls passet i morn tänkte jag.. såå.. Etage blidde det. ^^

image784
image785image786
Johan hittade ett par väldigt fula och väldigt inte hela glas ögonpå vägen  ^^


image795image796
Här är två personer som chockade mig med sina skills.. dom kunde ju låta.. oj oj.. mkt underligt som händer


Konstem att ta på sig ett par solglasögon för coolhetens skull ^^
image801image802image803


Cute^^ hon blidde en han ^^

Fylle bilen! snubben som körde va så full att han inte kunde gå och sätta sig i bilen utan att ramla in.. hehe
image809

De va den kvällen.. helt helt oplanerad på alla plan.. hehe.. impulsivitet är underbart.. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0