5/2-2008

Ja.. man åker till skolan och får reda på att man ska vara på föreläsning hela dagen.. de va ju najs.. eller ja .. ja hade en lektion innan, hund.. ah.. hemskt.. tycker inte ens om de där djuren.. som tur va så gömde jag mig bra nog att slippe hantera dem.
    Föreläsningen.. om miljösmart nötkötts produktion och miljö smart odlings planering.de va inte så kul kanske. eller jo de va rätt intressant, men de va typ 30% som man tyckte va FÖR basic och 50% som va total överkurs.. så .. ja.. men man fick mkt begrepp om saker man bara sett på papper innan.
image858
Tyckte de lät lite ironiskt.. eller roligt ^^
Men de e inget för mig.. ja utbildar mig till fejk bonde lixom..

image859
Mitt/pappas vindspel. han fick de när han va liten.. eller om ja inte minns fel så va de när han va typ 13, det har bott uppe i Godkärra, sommar stället under hela min uppväxt tills jag fick det. nu bor det med mig vart ja än bor, de på minner mig om Godkärra och pappa.. ger trygghet..

image860image861
Från vänster: bild 1:Daniel & jag bild 2(Övre): Nicklas, Jag, Niklas, Magnus. Bild 3(undre) jag & kalven. Bild 4: Hanna & jag. bild 5: en blomma som ja gjort i photoshop. Bild 6 (övre): Jag & Hanna. Bild 7(undre): Niklas

image862Viva pure red, den färg ja har nu ^^


Kommentarer
Postat av: Herr X

Jag läste inte din blogg. Även om den säkert är underbar...men om du går in på min så lovar jag att läsa din.

2008-02-05 @ 21:26:29
URL: http://xgordinjobb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0