11/2-2008

Åker till skolan så att man är där till 9.15 sätter sig o vrål kämpar.. i skallen snurrar orden ? det ska vara klart idag! Idag idag idag!! IDAG!? ah!! Ingen sterss.. ingen stress.. nej nej.. de skulle aldrig kunna tänkas att finnas! NEJ NEJ! Jobbar på som en galen iller, kämpa, snabbare, klart snart? NEJ sa jag ju! Inte än! Mat? Va fasen är det? Något man skovlar in i munnen som en klogroda med sina mygglarver. In svälja.. tugga? Nej! Det ska lämnas in om 15 min! fan.. skicka maten springa ut och anta att man ska hinna.. men en nit.. så de heter duga på 3.5 timmar till.. missade de andras redovisningar.. prioritering.. Min, MITT i första hand! Jobba jobba jobba jobba! Nu! NEJ DE E INTE KLART!

Vänta nu.. KLART!! Det är klart! Ett års slit och helvete är klart! Nu! Ja!!!!! Klart, la la la .. mitt arbete är klart n ana na nanaa! Haha jag är färdig men inte du! Na n ana naaa!

Skirva ut.. stoltheten växer till ett moln från en droppe! Jag är klar.. men????så händer det som alltid händer när man vill låta sig speglas i sin egen glans.. skrivar jäveln skiter sig! Så klart! Alla gånger.. just idag så bajsar den sig.. precis.. * Ilska * Hat * * Fula svärord * (jällaskolan har nog aldrig hört ordet anus användas så många gånger i en mening) men.. så kommer en ängel med skägg, pulesonger, keps och ett flin och fixar biffen.. skriva ut.. älskar att se folk buntas upp för att vänta på att skriva ut sitt.. när man själv står vis skrivaren.. lutar sig mot den och tänker.. ?ja.. de va ett exemplar, de kommer 3 till.. 22 sidor st.. sen har ja satt i gång massa andra utskrifter med.. då.. ja .. ni kan få vänta.. de gör mig ingenting.. ? typ 85 sidor senare går man med långsamma steg från skrivaren.. haha.. fick ni vänta eller? Hehe.. jag är klar.. de e inte ni?. Än.. hahhaa?

Ah.. klockan är kvart i fyra.. hm.. varför tog de en sådan tid? Hm.. i don´t know.. knatar in mot kultingen.. knackar på dörren.. ?är KG här eller?? svar: ? ja han är här inne?.. man slår upp dörren så att alla som eventuellt går förbi ska se.. när man lämnar in projekt arbetet.. .klart.. säger jag.. han tar emot det och väger det i handen.. ?loggboken och självutvärderingen med då?? ?ja? säger jag och lämnar fram en bunt med papper till.. sen vänder jag på klacken och kliver ur lärar rummet.. njutning.. fulländad njutning.. orgasm.. släng sig i väggen.. jag är KLAR MED PROJEKT ARBETET!

(nu är det bara den muntliga presentationen kvar.. )

sitter på bussen och funderar.. brukar jag åka förbi en golfbana på vägen hem? De kan vara att det är ljust och att det förvirrar mig? eller?. Hm.. ja vet inte om jag vill veta..

uh! Vilken tur! De står rosendal på en skylt! Jag har inte åkt för långt! Hehe.. synes då! Ska fira med en riktigt slemmig bulle nu!

laala.---

mina piercingar..
Tungan
Höger öra
Vänster öra
näsa o läpp
Naveln

Planerade: jämna ut i öronen (en till i höger) ev. vårtorna hehe.. men får se.. en sak i taget.. ska ta hand om naveln o den ja har övers i vänster som är lite infekterad först.

kyss..

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Snyggt jobbat!
Ja, jag menar projektarbetet inte piercingarna, haha.
Lämnade just en kommentar om piercingar på en annan blogg. Det var nåt om att göra hål i handflatorna....
Navelpiercingen är jättesnygg! Tungan och läppen? Nja!*ryser*
Kram/Yvonne

2008-02-13 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0