Måndag då då-

Hade as lång o skön sovmorgon i morse, låg och bara drog mig så mycket som jag bara orkade, de va underbart, sen dessutom komma i tid till skolan. A osså i skolan så åt jag mig mätt på laxpaté och romröra, klaga på jällas mat gör man då absolut inte kan jag säga ^^

Skola.. moské besök. ja.. fy fanva tråkigt de va, somnade till flera gånger, och kallt var det. men dock rätt så lärorikt.

Ja ha ja sen va de bara att ta en tripp till enköping då då, hämta min glömda mobil, ja.. jag har varit naken idag! Ahh.. hämtade den fastnade och kom hem nu runt 00, ska upp 5.45 så de är nog dags att lägga sig i tanke på att klockan är 00.50 nu.. så har ja prov i naturkunskap med i morgon.. ^^ me love to live

*puss på snoppen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0