Jul dags Kvällen ^^

stress, stress, buss, buss, skynda och springa. Fy fasen säger jag bara. hann hem från strängnes, byta om, åka. typ.. Jag och Camilla for in till Uppsala, mötte upp Nicklas och vandrade mot Etage. När vi stod i kön så började man bli lite orolig, jag är ju 19 år. de som va framför oss, en hel bunt med folk blev dissade av vakten för att de va under 20. Han (vakten) stälde sig och skrek: Alla som är under 20 i den här kön går härifrån nu, det är ingen idé!..

attan.,. men men, vi tänkte att vi provar väl ändå då.. Han tittade på Camillas, sen mitt o sa "hur många är ni i sällskapet?" "vi tre", han tittade på Nicklas legg och sa; ha det så roligt. och släppte in oss. ^^ tihi.. na na na nanaaa! hehe

image59
Flickorna ^^ vi stötte på Cicci med kompis med
från V. Cicci, Camilla, Jag - bakom Ciccis kompis
<<Nicklas ^^
<< Domenick o kompis ^^
<< Cicci med kompis ^^
<< Nicklas "äter"
<< Domenick äter

Fan va kul ja hade den kvällen ^^ tack alla roliga folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0