Hemma hos mig

Ja, för de som inte har besökt mig i skogen och som kanske vill se hur det ser ut kan se det här ^^

Mitt hål / rum / krypin:



-♥- Min säng -♥-



-♥- Mitt bord -♥-



-♥- Min vänskaps tavla -♥-



-♥- En hylla med grejer -♥-



-♥- Min typ dörr, som inte är en dörr, utan en wallhang och en planka -♥-



-♥- Bordet igen, fast andra sidan -♥-



-♥- Mina favvo bilder, från v. Hanna och jag - Jag, Camilla, Hanna - Pappa -♥-

Resten av huset:



-♥- Soffan i vardagsrummet -♥-



-♥- Köket -♥-



-♥- Tv:n -♥-



-♥- köket -♥-



-♥- Uterummet, rökrummet -♥-



-♥- Baksidan, poolen -♥-



Dom som jag bor med:



-♥- från v. Agge och Nicklas -♥-




-♥- Hanna, Bejb -♥-



-♥- Elmo -♥-

& Camilla


* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - *


Kommentarer
Postat av: David

Vad fint du har det. Vet inte om du såg att jag la ner glaset i IKEA-kassen. Tierpsbyggen ringde idag, så jag betalar för sista gången på lägenheten idag. Så nu är vi fria att göra vad vi vill. Sköt om dig.

2007-12-28 @ 14:25:36
URL: http://nazzat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0